Povod za ovaj napis je izložba pod nazivom Heavy Metal arhitekte i dizajnera Olega Hržića, održana u Galeriji Grubić polovicom svibnja prošle godine. Malen i intiman prostor galerije, nekadašnju gornjogradsku “jedinicu stanovanja”, Hržić je ispunio, ili bolje reći, namjestio recentnim radovima, sjedalicama i tepihom. No, prema svom funkcionalnom karakteru ove bi radove bilo ispravnije nazvati skulpturama i slikom. Kreativan zaokret koji nam se čini logičan, sagledamo li Hržićevu dosadašnju aktivnost.
Naime, njegove je radove oduvijek pratila naglašena likovnost izražena bojom i oblikom, bilo da je riječ o oblikovanju interijera, namještaja, scenografiji ili art modi. Takvu promišljanju svakako je pridonijelo školovanje u Rusiji. Usvajanjem nekih od estetskih postulata konstruktivista, Hržić je začeo usmjeravati svoj izričaj ka isticanju likovne komponente djela. Pri tome je funkcionalnost radova svjesno potisnuta u drugi plan.